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Les Administrateurs
andre44 a écrit: .....................
André
denis r-e a écrit:Par contre les bougies du haut étaient plus "grasses" que les bougies du bas ...
gtvmanu a écrit:Pour Denis > http://www.conrad.fr/endoscope_bs_20_p_ ... 773496_FAS
Je m'en sers bcp !!
........................
@+
flyjodel a écrit:André, je n'ai jamais vraiment ouvert de moteur à ce point encore. Pour ma culture, que sont ces trous ? lubrification ? usinage ?
andre44 a écrit:Quand tu opere un moteur d'avion uniquement a l'huile synthetique comme les autos c'est ces bagues et celle des axes de culbuteur qui s'usent alors que avec de huile minerale ou de la non sythétique il se fait pratiquement pas d'usure .
Exxon Elite is a blend of synthetic and mineral-based oils (plus a highly effective additive package). Why a semi-synthetic? Our engineers determined that a fully synthetic oil may not have the solvency to handle the lead deposits that result from the use of leaded fuel. So they developed Exxon Elite as a semi-synthetic formulation that combines the best of both synthetics and conventional oils.
As a multigrade oil, it offers the flexibility to lubricate effectively over a wider range of temperatures than monograde oils. Compared to a monograde oil, a multigrade oil provides better cold-start protection and a stronger lubricant film at typical operating temperatures. Other benefits include lower oil consumption and better fuel economy. As a premium multigrade oil, Exxon Elite has all of these intrinsic advantages.
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